Sunday 26 February 2012

SEBELUM LYNAS - BERSIHKAN RADIASI DIPEKAN PENAGA DULU!!

As'salam dan Salam Sejahtera.....kesihatan TERBAIK, datang dari KEBERSIHAN diri dan persekitaran yang SIHAT....AMIN.


Gerakkerja "CLEANER GREENER PENAGA PENANG"  pada 25 Feb 2012 (Sabtu)...


Seperti yang telah admin maklumkan sebelum ini, program telah berlansung disekitar Pekan Penaga dan Dewan Orang Ramai Pekan Penaga.


Bila sebut gotong royong....hampir semua INSAN yang bermasyarakat diMalaysia hari ini, pernah merasai penglibatan gerak kerja MULIA ini...


Pada yang tak pernah satu kali pun dalam hidupnya, terlibat dengan GERAK KERJA begini .... "AWAS"...kikiki!!! ... TUAN-PUAN ADA "PENYAKIT"...iaitu PENYAKIT ANTI MASYARAKAT, .... PENYAKIT ANTI KEBERSIHAN,..DAN PENYAKIT MALAS.... inilah kesan dari RADIASI yang telah menyerap ketubuh anda....jaga-jaga....kikiki!!!


Oleh kerana Admin tak pegang kamera hari tu, so gambar2 yang dipost disini adalah sumbangan dari Saudara Fairus....Kredit to Him.....TQ Bro....


Layan gambaran sebenar... kikiki!!!...









































Terima kasih atas bantuan MPSP yang turut menyediakan "SENJATA" dan "Bala Tentera Skoud Gempur"..kikiki!!


**Dari Surah An-Nisaa' : ayat ke76 yang bermaksud : " Orang-orang yang beriman itu, berperang dijalan ALLAH; dan orang-orang yang kafir pula berperang kejalan taghut (syaitan). Oleh sebab itu, perangilah kamu keatas pengikut-pengikut syaitan itu, kerana sesungguhnya tipu daya syaitan itu adalah lemah".


wallahhualam.....terima kasih....As'salam...

Berita Menarik Penaga Daily