Friday 22 July 2011

MAT SABU AKAN DIPENJARA?

Abg Mat atau Mohamad Sabu yang merupakan senjata nuklear bagi Pakatan Rakyat kemungkinan akan menghadapi hukuman penjara sekiranya beliau di buktikan oleh mahkamah bahawa dakwaan dilanggar oleh Polis adalah tidak benar. 
 
PDRM memaklumkan bahawa tiada kenderaan Polis yang melanggar motosikal yang dibonceng oleh abg Mat tetapi kejadian yang menimpa Mohammad Sabu itu adalah disebabkan kelalaian pembawa motosikal kerana terlanggar pembahagi jalan. Kenyataan itu kini berluasa disebarkan melalui berita nasional dan akhbar tempatan.

           .............................................................................................................................................

Dunia hari ni macam-macam boleh berlaku. Ada yang berani buat tapi tak berani nak mengaku. Ada yang tak buat tapi disuruh mengaku. Apapun kita berharap bahawa abg Mat kita tak kena penjara untuk kes ni. Kalau abg Mat kena penjara takut nanti seluruh penjara pandai buat demo pulak nanti sebab abg mat ni dikalangan pihak pembangkang di Pulau Pinang terkenal dengan Mat Demo.

Berita Menarik Penaga Daily