Friday 13 April 2012

LEBIH 10,000 ORANG HADIR Pra BERSIH3.0 : LEPAK DIPADANG BOLA SAMPAI TENGAH MALAM - PENAGA

As'salam dan Salam Sejahtera.... jasmani yang sihat dan rohani yang tenang, akan melahirkan JIWA yang KUAT dan MINDA yang CERDAS.. sama-sama kita berdoa untuk memperolehinya... AMIN...!!

"PALUAN GENDANG PRU13", Ini sudah kira cukup HEBAT dik !!, dahlah paling ramai Penceramah dalam satu Pentas... betul punya "GENDANG" ditabuh ni....kikiki!!! 

DAN yang paling hebatnya, terlalu ramai PENGUNJUNG yang HADIR, disepanjang pengalaman admin mengikuti program ceramah dalam kawasan PENAGA ...!!

Jangan cakap banyak, saksikan sendiri...!!, Kurangkan cakap, banyakkan  BEKERJA.... untuk TAWAN Putrajaya dalam PRU13.... 




"MULAKAN DENGAN AL-FATIHAH"

http://www.ustream.tv/channel/penangtv




Test..test...testing...Ujian Suara, ujian suara...!!

Berkumandang AZAN Isyak.....

Ust Soid dan Dr Mahfuz... solat sunat...!!

Sedikit Pencerahan Solat  Hajat...!!!

















"Bagi yang suka VIDEO dan nak dengar isi ceramah, sila layari laman dibawah ni :-




























Demikian lah cerita bila padang bola diserbu pada malam hari...kikiki!!!.. Padang yang lecah menjadi kering... hati yang resah menjadi Hening... setelah mendapat HIDAYAH ..


**Dari Surah Al-Hajj : ayat 38 - 39 yang bermaksud : " Sesungguhnya ALLAH membela orang-orang yang beriman; sesungguhnya ALLAH tidak suka kepada tiap-tiap seorang yang khianat, lagi tidak bersyukur. Diizinkan berperang bagi orang-orang (Islam) yang diperangi (oleh gulongan penceroboh), kerana sesunguhnya mereka telah dianiaya; dan sesungguhnya ALLAH Amat Berkuasa untuk menolong mereka (mencapai kemenangan).

wallahhualam.... terima kasih....As'salam....

Berita Menarik Penaga Daily